Overslaan en naar de inhoud gaan

Fastforward wordt Boost Magazine

Forward Media in Den Bosch brengt zijn nieuwe managersconcept onder de naam Boost Magazine op de markt. Forward Media hanteerde tot voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lezers reageerden enthousiast op concept en inhoud van het in juni uitgebrachte nulnummer, maar de titel kon veel managers niet bekoren. Reden om nieuwe namen te testen. ‘De naam Boost bleek vele malen beter te scoren’, aldus Ewald Smits, samen met Igor Fiselier oprichter van het nieuwe managersconcept. ‘Voeg daarbij dat een andere uitgeverij moeite had met de oorspronkelijke naam, en de keuze ligt voor de hand.’

related partner content for mobile comes here

Managing director Emile Blomme van Reed Business Information, meldde onlangs in vakblad Adformatie de naam Fast Forward al eerder bij het Benelux Merkenbureau te hebben gedeponeerd. Ewald Smits en Igor Fiselier zijn beiden van Reed Business afkomstig. Toen de top van Reed geen belangstelling voor een dergelijk printproduct had, besloot het tweetal het uitgeefconcern te verlaten en het blad zelf te gaan maken. Blomme zette advocaten op de zaak, maar de initiatiefnemers hebben nu de naam veranderd.

De jonge uitgeverij zal de nieuwe naam gebruiken voor zowel het magazine, dat onder 150.000 managers verspreid wordt, als voor de website. Het eerste nummer verschijnt 27 september. Op die datum is ook de site gereed. Boost Magazine moet de aanval openen op Management Team van VNU BP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in