Fastforward wordt Boost Magazine


Lezers reageerden enthousiast op concept en inhoud van het in juni uitgebrachte nulnummer, maar de titel kon veel managers niet bekoren. Reden om nieuwe namen te testen. ‘De naam Boost bleek vele malen beter te scoren’, aldus Ewald Smits, samen met Igor Fiselier oprichter van het nieuwe managersconcept. ‘Voeg daarbij dat een andere uitgeverij moeite had met de oorspronkelijke naam, en de keuze ligt voor de hand.’
Managing director Emile Blomme van Reed Business Information, meldde onlangs in vakblad Adformatie de naam Fast Forward al eerder bij het Benelux Merkenbureau te hebben gedeponeerd. Ewald Smits en Igor Fiselier zijn beiden van Reed Business afkomstig. Toen de top van Reed geen belangstelling voor een dergelijk printproduct had, besloot het tweetal het uitgeefconcern te verlaten en het blad zelf te gaan maken. Blomme zette advocaten op de zaak, maar de initiatiefnemers hebben nu de naam veranderd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jonge uitgeverij zal de nieuwe naam gebruiken voor zowel het magazine, dat onder 150.000 managers verspreid wordt, als voor de website. Het eerste nummer verschijnt 27 september. Op die datum is ook de site gereed. Boost Magazine moet de aanval openen op Management Team van VNU BP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid