Overslaan en naar de inhoud gaan

Crisis voorbij? Nakaarten!

Het crisiscommunicatieteam (CCT) van de nationale politie heeft een spel ontwikkeld om crises te evalueren. De makers van het spel stellen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het crisiscommunicatieteam van de nationale politie is inmiddels bij achttien crises betrokken geweest. Bovendien heeft het zijn eerste product het licht laten zien: een spel om een crisis te evalueren. Dick van Gooswilligen en Marco Leeuwerink geven in een in het oktobernumer van Communicatie, dat deze week verschijnt, tekst en uitleg.

related partner content for mobile comes here

Win het crisiskaartspel!
(Crisis)communicatieprofessionals die het spel willen uitproberen maken kans op een gratis exemplaar, door in maximaal 140 teken te motiveren waarom zij dit spel kunnen gebruiken ().

Tijdens , het Communicatie Congres op 14 november, leidt Dick van Gooswilligen de parallelsessie ‘Een crisis nakaarten’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in