Overslaan en naar de inhoud gaan

Clockwork lanceert nieuwe campagne Studystore

Met #studieUIT wil Studystore studenten helpen snel geld te verdienen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Studenten besteden in de zomer het liefst geen seconde aan hun studie, laat staan hun studieboeken. Met de campagne stimuleert  studenten om hun oude studieboeken te verkopen door ze direct uit te betalen. &;Pas dan kan je studie ‘uit’ en kun je genieten van een vakantie&;, aldus het e-commerce bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Vanaf augustus gaat de campagne op en helpt Studystore met het opstarten van het nieuwe studiejaar.

Daarnaast maken studenten kans op een week vakantie met vier vrienden in Biarritz of een paar -flipflops, wanneer ze op Instagram laten zien dat zij klaar zijn voor hun vakantie.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: Studystore.nl
Verantwoordelijk bij klant: Wendy te Velde, Patrick Overwijk, Remko Bos 
Bureau: Clockwork
Client services director: Arjen Bultje
Projectmanager: Arjan Noot
Creatief directeur: Hannes van Raaij
Creatie: Taco Faber, Jeroen Flink
Video productie: deaupe.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in