Clockwork lanceert nieuwe campagne Studystore


Studenten besteden in de zomer het liefst geen seconde aan hun studie, laat staan hun studieboeken. Met de campagne #studieUIT stimuleert Studystore studenten om hun oude studieboeken te verkopen door ze direct uit te betalen. 'Pas dan kan je studie ‘uit’ en kun je genieten van een vakantie', aldus het e-commerce bedrijf.
Vanaf augustus gaat de campagne op #studieAAN en helpt Studystore met het opstarten van het nieuwe studiejaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast maken studenten kans op een week vakantie met vier vrienden in Biarritz of een paar #studieUIT-flipflops, wanneer ze op Instagram laten zien dat zij klaar zijn voor hun vakantie.
Zet je studie UIT!
Credits
Klant: Studystore.nl
Verantwoordelijk bij klant: Wendy te Velde, Patrick Overwijk, Remko Bos
Bureau: Clockwork
Client services director: Arjen Bultje
Projectmanager: Arjan Noot
Creatief directeur: Hannes van Raaij
Creatie: Taco Faber, Jeroen Flink
Video productie: deaupe.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid