Basisboek Online Marketing (releasedatum: augustus 2012)
Voor dit boek ben ik verantwoordelijk geweest voor hoofdstuk Mobile Marketing geschreven. Het was een erg mooie ervaring om van dicht bij te zien hoe een studieboek wordt samengesteld. Gelukkig was ik maar verantwoordelijk voor een hoofdstuk van 50 pagina's. Ik heb nu zelf ervaren dat het schrijven van boek flink wat meer tijd en energie kost dan het schrijven van blogs.
Informatie over het boek
Het boek richt zich op studenten in hun Bachelorfase met basiskennis van marketing. Aan de hand van veel praktijkvoorbeelden krijgen zij een helder beeld van de rol van Online Marketing binnen organisaties en leren zij hoe zij online marketing instrumenten doelgericht in kunnen zetten. Het boek is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, maar geeft vooral een heldere vertaling naar de praktijk.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe auteurs zijn bekende professionals uit de praktijk van Online Marketing. Veel van hen zijn beschikbaar voor gastcolleges en in company trainingen. Leren is leuker als je de praktijkervaring van de auteurs de collegezaal inbrengt!
"Eindelijk een leerzaam boek waar het vak online marketing op een strategische, heldere en gestructureerde wijze wordt beschreven! Dit boek vormt de "need-to-know" basis voor elke zich zelf respecterende moderne marketeer en mag absoluut niet ontbreken op zijn of haar leeslijst. Het marketingvak is voorgoed veranderd..."
Hans van der Meulen
(voorzitter NIMA Online Marketing Expertiseplatform)
Op de bijbehorende website van Noordhoff Uitgevers www.onlinemarketing.noordhoff.nl vind je extra cases met opdrachten, videomateriaal en updates. Actuele informatie, waaronder de blogs en contactgegevens van de auteurs, vind je op deze site.
Mobile Marketing Nederland 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid