Alcoholsector wil dat comedy-zender direct stopt met programma met beschonken BN’ers
Het format ‘Drunk History’ zou overmatig alcoholgebruik faciliteren. Maar bereikt Stiva met dit protest niet het tegenovergestelde?
In de USA, Mexico, Engeland en Australië scoorde lachzender Comedy Central al een hit met het tv-format ‘Drunk History’. Het programma laat stomdronken sterren een verhaal vertellen uit hun vaderlandse geschiedenis. De lodderige stem van de betreffende lamme acteur of actrice wordt vervolgens geplaybackt door acteurs die het historische verhaal op een nogal knullige manier verbeelden (denk verkleedkist en plaksnorren). In deze aflevering vertelt de – overigens niet zo heel bekende – acteur Mark Gagliardi het verhaal van de slaaf Bass Reeves, die zijn eigenaar neersloeg en vluchtte.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid'Herrie maken' en daarmee 'aandacht vestigen' is altijd een goed idee..,als je meer wilt verkopen tenminste. Toyota met de terugroepacties, Volkswagen met de sjoemelsoftware, Facebook met datadeling, Nike met de volksliedkwestie. ING met de bonussen. En last but not least de Israëlische wijn bij de HEMA. Stuk voor stuk voorbeelden waarin het aangevallene sterker uit de strijd kwam dan de aanvaller voor ogen had. Maar ja.., moet je dan als Stiva stilletjes handenwrijvend in een hoekje gaan zitten? Duivels dilemma.
Goh... De drugsdealers hebben liever niet dat we zien waartoe hun zwaar verslavende drug toe leidt... Smerige hypocrieten. Overigens niks tegen drugs, iedereen moet doen waar ie zin in heeft. Maar verslavende middelen zijn verslavende middelen ook al zijn ze gewoon bij de kruidenier verkrijgbaar