Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! introduceert Golf GTI online/fysieke race

De nieuwe Volkswagen Golf GTI wordt vrijdag geïntroduceerd met een door Achtung! ontwikkelde racegame, Bannerbahn, die zich op een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op vliegveld Twente zijn de websites geschilderd van Nu, Telegraaf, Autoweek en GeenStijl op een formaat van 25 bij 20 meter. Een coureur rijdt volgens een vooraf te bekijken parcours een race over de geschilderde websites. Op vrijdag 13 september om 12 uur en om 16 uur is de race op de deelnemende websites online toegankelijk voor het Nederlandse publiek. De websitebezoeker die het snelste op de Golf GTI klikt in een banner wint de auto.

related partner content for mobile comes here

De vier digitale titels van Sanoma en TMG besteden zowel redactioneel als commercieel gedurende twee weken, onder de titel GTI BannerBahn, aandacht aan de race.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Concept en design: ACHTUNG!
Interactie ontwerp: Remko Hulst
Technical development: Thispagecannotbefound.com & Adrime
Sounddesign: Big Orange
Teaserfilm: Stable TV
Regisseur: Lee Ford
D.O.P.: Deane Thrussel
Editor: Joe Parsons (The Assembly Rooms)
3D and Post: Munky London & Storm Amsterdam
Making-of: ACHTUNG! & Erwin Verweij
Paintwork: Kwasten met de Gasten
Locatie: Vliegveld Twente
Verantwoordelijk bij klant: Sabine Romkes, Jasper van der Bijl en Menno van de Gronden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in