Achtung! introduceert Golf GTI online/fysieke race


Op vliegveld Twente zijn de websites geschilderd van Nu, Telegraaf, Autoweek en GeenStijl op een formaat van 25 bij 20 meter. Een coureur rijdt volgens een vooraf te bekijken parcours een race over de geschilderde websites. Op vrijdag 13 september om 12 uur en om 16 uur is de race op de deelnemende websites online toegankelijk voor het Nederlandse publiek. De websitebezoeker die het snelste op de Golf GTI klikt in een banner wint de auto.
De vier digitale titels van Sanoma en TMG besteden zowel redactioneel als commercieel gedurende twee weken, onder de titel GTI BannerBahn, aandacht aan de race.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Concept en design: ACHTUNG!
Interactie ontwerp: Remko Hulst
Technical development: Thispagecannotbefound.com & Adrime
Sounddesign: Big Orange
Teaserfilm: Stable TV
Regisseur: Lee Ford
D.O.P.: Deane Thrussel
Editor: Joe Parsons (The Assembly Rooms)
3D and Post: Munky London & Storm Amsterdam
Making-of: ACHTUNG! & Erwin Verweij
Paintwork: Kwasten met de Gasten
Locatie: Vliegveld Twente
Verantwoordelijk bij klant: Sabine Romkes, Jasper van der Bijl en Menno van de Gronden
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid