Overslaan en naar de inhoud gaan

Verzekeraars onder merknaam Fortis ASR

De grootste verzekeraars onder Fortis-vlag, AMEV en Stad Rotterdam/Woudsend, worden vanaf oktober 2005 één nieuw bedrijf. Fortis maakte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fortis is de tweede verzekeraar van Nederland, maar staat vooral bekend als bank. Het bedrijf voert in Nederland sinds enkele maanden een grootschalige campagne waarin zij benadrukt actief te zijn in zowel bankieren als verzekeren.

related partner content for mobile comes here

Om het nieuwe bedrijf Fortis ASR bij een breed publiek bekend te maken, zal in de tweede helft van 2005 een grote publiekscampagne starten. De huidige merken AMEV, Stad Rotterdam en Woudsend blijven tot oktober 2005 gehandhaafd.

De Nederlandse verzekeringsactiviteiten van Fortis zijn gebundeld in Fortis ASR Groep. Deze omvat naast de algemene verzekeraars AMEV, Stad Rotterdam en Woudsend, die volgend jaar opgaan in Fortis ASR, nog vier gespecialiseerde verzekeraars. Deze houden hun huidige merknaam plus de vermelding 'part of Fortis'. Het gaat om De Amersfoortse (inkomensverzekeringen), Europeesche (reis- en recreatieverzekeringen) en Falcon Leven (universal-life verzekeringen). AMEV Ardanta (uitvaartverzekeringen) gaat verder als Ardanta.

De staffuncties van Fortis ASR, zoals automatisering, personeelsmanagement, facilitaire diensten en financiën en beleggingen worden in Utrecht en Amersfoort ondergebracht. De bestaande vestigingen in Utrecht, Woudsend en Rotterdam blijven in gebruik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in