Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D lanceert Britse formule MotherCare

Warenhuis V&D gaat de strijd aan met Prénatal door de Britse formule MotherCare exclusief in Nederland te gaan voeren. V&D Amstelveen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Met dit kwaliteitslabel geven we onze baby- en kinderafdeling een echte impuls’, zegt marketingdirecteur Madeleine van der Zwaan. ‘We geloven dat we hiermee de concurrentie aan kunnen met Prénatal.’ Het is de bedoeling dat V&D op korte termijn meer MotherCare-afdelingen opent.

related partner content for mobile comes here

Het in huis halen van sterke merkformules maakt deel uit van de nieuwe V&D-strategie. De merken krijgen in het warenhuis een eigen shop-in-shop. Dit geldt niet alleen voor zustermerken (Dixons, Hunkemöller), maar ook externe labels als Benetton, Mexx en Esprit.

Gisteren opende de keten bovendien de eerste V&D-nieuwe-stijl in Almere. ‘Dit is de eerste vestiging waar al onze nieuw ontwikkelde concepten samenkomen’, zegt marketingdirecteur Madeleine van der Zwaan vandaag in Adformatie. ‘Een maand later is Arnhem aan de beurt. In een aantal van onze warenhuizen zie je al wel delen, maar nog nergens komt alles samen. Die vernieuwing gaan we langzaamaan over alle zestig vestigingen uitrollen. Niet alles per se overal, want sommige locaties zijn daar te klein voor.’

De nieuwe V&D moet een ‘hoog snuffelgehalte’ hebben, aanzettend tot meer impulsaankopen. Meer dan voorheen is er sprake van thematische segmentatie op de winkelvloer, onder meer door kleur en speciale shop-in-shops.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in