V&D lanceert Britse formule MotherCare
‘Met dit kwaliteitslabel geven we onze baby- en kinderafdeling een echte impuls’, zegt marketingdirecteur Madeleine van der Zwaan. ‘We geloven dat we hiermee de concurrentie aan kunnen met Prénatal.’ Het is de bedoeling dat V&D op korte termijn meer MotherCare-afdelingen opent.
Het in huis halen van sterke merkformules maakt deel uit van de nieuwe V&D-strategie. De merken krijgen in het warenhuis een eigen shop-in-shop. Dit geldt niet alleen voor zustermerken (Dixons, Hunkemöller), maar ook externe labels als Benetton, Mexx en Esprit.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaGisteren opende de keten bovendien de eerste V&D-nieuwe-stijl in Almere. ‘Dit is de eerste vestiging waar al onze nieuw ontwikkelde concepten samenkomen’, zegt marketingdirecteur Madeleine van der Zwaan vandaag in Adformatie. ‘Een maand later is Arnhem aan de beurt. In een aantal van onze warenhuizen zie je al wel delen, maar nog nergens komt alles samen. Die vernieuwing gaan we langzaamaan over alle zestig vestigingen uitrollen. Niet alles per se overal, want sommige locaties zijn daar te klein voor.’
De nieuwe V&D moet een ‘hoog snuffelgehalte’ hebben, aanzettend tot meer impulsaankopen. Meer dan voorheen is er sprake van thematische segmentatie op de winkelvloer, onder meer door kleur en speciale shop-in-shops.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid