Uitstel beslissing rond mediapitch Unilever
Er is nog geen beslissing omtrent de grootste mediapitch van dit jaar in Europa, die rondom het Unilever-account (ruim 1,5 miljard euro),…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Twee weken geleden zou al bekend zijn waar Unilever zijn media consolideert. In de running zijn Carat, Initiative en MindShare (Group M). Maar er is nog steeds geen winnaar. Het probleem is dat Unilever’s internationale mediabaas Alan Rutherford de voorkeur geeft aan MindShare, maar dat zorgt voor grote weerstand bij diverse collega’s die liever geen veranderingen zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Initiative heeft nu het account in heel Europa, behalve Italië en Duitsland, in handen. MindShare werkt voor de Italiaanse en Duitse markt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Brandrepublic zou de top van het bedrijf zich nu zelfs bemoeien met de gang van zaken rond de pitch.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid