Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitstel beslissing rond mediapitch Unilever

Er is nog geen beslissing omtrent de grootste mediapitch van dit jaar in Europa, die rondom het Unilever-account (ruim 1,5 miljard euro),…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee weken geleden zou al bekend zijn waar Unilever zijn media consolideert. In de running zijn Carat, Initiative en MindShare (Group M). Maar er is nog steeds geen winnaar. Het probleem is dat Unilever’s internationale mediabaas Alan Rutherford de voorkeur geeft aan MindShare, maar dat zorgt voor grote weerstand bij diverse collega’s die liever geen veranderingen zien.

related partner content for mobile comes here

Initiative heeft nu het account in heel Europa, behalve Italië en Duitsland, in handen. MindShare werkt voor de Italiaanse en Duitse markt.

Volgens Brandrepublic zou de top van het bedrijf zich nu zelfs bemoeien met de gang van zaken rond de pitch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in