Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS en Rabobank ruziën over tv-commercial

SNS Bank heeft haar ongenoegen uitgesproken over een tv-commercial van de Rabobank. Volgens de SNS bank roept Rabo zich in de spot ten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial gaat over een man die eerst niet en vervolgens wel geld kan opnemen bij een geldautomaat. Dit is te danken aan de Rabobank, naar eigen zeggen de enige bank waar je real time telefonisch geld kunt overboeken van je spaarrekening naar je betaalrekening om zo tekorten aan te vullen. Volgens directeur communicatie Jan Willem Dreteler van SNS Bank is dat grote onzin, omdat SNS deze service ook al jaren heeft. Hij eiste dat Rabo het spotje of zou aanpassen of van de buis zou halen, schrijft De Telegraaf. Inmiddels heeft Rabobank besloten de commercial te staken. Maar dat besluit staat volgens een Rabo-woordvoerder geheel los van de klacht van SNS Bank.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in