Overslaan en naar de inhoud gaan

Potgroenten hamsteren: dit betekent de coronacrisis voor Hak

De hamsterende mens is op zoek naar groenteconserven. Is het alle hens aan dek bij ’s Neerlands grootste merk in de categorie?
Inslaan in onzekere tijden
Inslaan in onzekere tijden
© Hak
Inslaan in onzekere tijden
Inslaan in onzekere tijden
© Hak

Een bijeffect van de coronacrisis is het hamstergedrag van consumenten die bang zijn voor lege schappen in de supermarkt. (Wat overigens het effect is van hamsteren, maar enfin...) Groenteconserven, of zoals ze bij Hak liever zeggen; potgroenten, zijn populair onder het hamsterend publiek. Voorstelbaar, want een voorraadkast vol met spruitjes, rode kool, snijbonen en bruine bonen achter glas, geeft toch het gevoel iets achter de hand te hebben. Nicole Freid, directeur marketing bij Hak, vertelt wat de coronacrisis betekent voor het merk.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jan Rijkenberg

Zou het niet chiquer zijn als Hak communiceert juist niet te gaan hamsteren?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in