O'Neill Europe kiest voor BSUR
Sportkledingfabrikant O'Neill heeft het Europese creatieve account ondergebracht bij het Amsterdamse BSUR.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de pitch die aan de keuze vooraf ging, zaten acht (internationale) bureaus. Namen zijn verder niet genoemd. O'Neill Europe werkte in het verleden hoofdzakelijk met ontwerpbureaus op projectbasis, aldus Adageglobal. Nu is gekozen voor een creatiever bureau om meer consistentie in de 33 Europese markten te bereiken, licht directeur Jan Rijkenberg van BSUR toe. Het bureau richt zich op strategie, instore en brand experience. Ook wordt BSUR in een vroeg stadium betrokken bij het designproces voor toekomstige collecties. De eerste printadvertenties zijn in februari volgend jaar te zien.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid