Nuon wil beter klantcontact
Energiebedrijf Nuon zal dit jaar proberen het contact met zijn klanten te herstellen. In plaats van één advertentie te plaatsen voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onder meer door integratieproblemen met zeven verschillende IT-systemen worden klagende consumenten soms niet goed opgevangen, erkende topman T. Swelheim. Na lange wachttijden krijgen zij dikwijls een 'ongetrainde medewerker aan de lijn die niet kan helpen', aldus Swelheim. Volgens de topman hoort dit echter bij de overgang van een gesloten systeem naar een geliberaliseerde markt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Financieel gaat het beter met energiebedrijf Nuon. De winst, voor bijzondere baten en lasten, groeide vorig jaar met 20% tot fl. 722 miljoen, terwijl de omzet 13 procent steeg tot bijna fl. 8,2 miljard. (bron: De Financiële Telegraaf)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid