Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands publiek ligt niet wakker van vertrek flitsbezorger Getir

Getir en Gorilla-gebruikers waren tevreden over de geboden diensten, maar 60 procent van de Nederlanders heeft geen mening over het vertrek.
Op dit moment is er veel te doen over flitsbezorgers
Op dit moment is er veel te doen over flitsbezorgers
© Op dit moment is er veel te doen over flitsbezorgers
Op dit moment is er veel te doen over flitsbezorgers
Op dit moment is er veel te doen over flitsbezorgers
© Op dit moment is er veel te doen over flitsbezorgers

Flitsbezorger Getir vertrekt uit Nederland en dat betekent dat ook dochtermerk Gorillas verdwijnt. Nu is alleen flitsbezorger Flink nog over. Het lijkt erop dat het Nederlands publiek flitsbezorger Getir niet erg gaat missen. Zes op tien geeft aan geen mening te hebben over het vertrek van de flitsbezorger uit Nederland. Bijna een kwart geeft het vertrek een positieve ontwikkeling te vinden. 17 procent vindt het vertrek negatief, bijvoorbeeld omdat er geen concurrentie meer is voor Flink. Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=500) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in