Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Trends For Marketeers 2013

Uit het nieuwe onderzoeksrapport van Forrester blijkt dat vergevorderde marketeers voor mobiel een strategisch meer jaren plan gaan maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tijd van kortstondige en kleinschalige mobiele projecten lijkt over en er zullen grotere investeringen worden gedaan op gebied van mobile. Voor tablets zal een aparte strategie worden ontwikkeld. Marketeers geven meer geld uit aan 'Mobile' en door het grotere belang zullen steeds meer mobiele activiteiten binnen de organisatie worden uitgevoerd. Externe mobiele bureaus zullen hierdoor een beperktere rol gaan spelen.

related partner content for mobile comes here

In de 20 pagina's tellende rapport geeft Forrester Research haar visie op de mobile marketing trends van nu en de toekomst. Het Mobile Trends For Marketeers 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in