Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn Standaart commercieel directeur Shopping Minds

De voormalige commerciële baas bij NRC Media begint op 5 januari bij het e-commercebedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shopping Minds, gevestigd in Utrecht, is specialist in het voorspellen van de aankoopintentie en het personaliseren van online winkelen. Martijn Standaart: ‘Na 22 mooie jaren in media (oa. Audax, Reed Elsevier en NRC Media) heb ik de afgelopen periode nagedacht waar ik echt blij van word, dat is bouwen aan een ‘nieuw’ relevant merk en zelf aan tafel zitten bij de klant en nog meer ondernemen. Shopping Minds bestaat nu uit een team van 11 collega’s en heeft sterke ambities, zowel groei in Nederland maar ook in Duitsland en Engeland. Ik zie dat personaliseren van online shopping de toekomst heeft en kijk er naar uit om met dit team daar een bijdrage aan te leveren.&;

related partner content for mobile comes here

Standaart vertrok in augustus bij NRC Media na een verschil van inzicht rond de commerciële koers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in