Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten terugwinnen die je via e-mail niet kunt bereiken?

XXL Nutrition doet het met geautomatiseerde direct mail. Naast e-mail.
PostNL

Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Al ruim 220 jaar bezorgen we bijzondere momenten. Om de favoriete bezorger te zijn, maken we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk. We vernieuwen door moderne logistiek en communicatiekanalen te combineren. Elke dag kijken we hoe het beter kan. Wij geloven in de kracht van de brievenbus en verbinden verzenders en ontvangers met effectieve communicatie- en bezorgoplossingen. Zo krijgt elke boodschap de impact en aandacht die ze verdient.

PostNL
PostNL

Online marketeer Tom: ‘Uit de resultaten blijkt dat direct mail veel beter scoort dan online advertenties en e-mails. De prijzen liggen ook wat hoger, maar levert daadwerkelijk iets op. Daarom hecht ik veel waarde aan direct mail en zou ik niet meer zonder willen’.

Wil jij, net als XXL Nutrition, ontdekken welke toegevoegde waarde post heeft voor jouw mediamix? Meld je dan aan voor een PostLab-sessie van PostNL. Tijdens deze creatieve werksessie bepalen we welke toegevoegde waarde post heeft aan de hand van jouw doelstelling en/of uitdaging. Experts helpen jou en je team bij dataverrijking, datasegmentatie en creatieve conceptontwikkeling. Een PostLab-sessie moet leiden tot een concreet eindresultaat: een direct mailing die de aandacht van de ontvanger pakt. Ontdekken wat post voor jouw organisatie kan betekenen?

 

Bezoek de sessie op Marketinglive: Maaike Ypeij - Marketing & Effie Live

Of meld je aan op www.postnl.nl/postlab

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

PostNL

Wij zijn PostNL, de bezorgers van iedereen. Al ruim 220 jaar bezorgen we bijzondere momenten. Om de favoriete bezorger te zijn, maken we het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk. We vernieuwen door moderne logistiek en communicatiekanalen te combineren. Elke dag kijken we hoe het beter kan. Wij geloven in de kracht van de brievenbus en verbinden verzenders en ontvangers met effectieve communicatie- en bezorgoplossingen. Zo krijgt elke boodschap de impact en aandacht die ze verdient.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in