Overslaan en naar de inhoud gaan

Hearst Netherlands zet influencermarketingtak op

Uitgever Hearst Netherlands wil met 'Influencer Solutions' adverteerders verschillende contentformats bieden.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Volgens de uitgever van onder meer Harper's Bazaar, Elle, Cosmopolitan en Quote is ‘Influencer Solutions’ een nieuwe benadering van influencer marketing, waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de eigen merken centraal staan. 'Met ‘Influencer Solutions’ speelt Hearst in op de trend waarbij er sprake is van een verschuiving van push naar pull marketing en een kritische consument die het (maatschappelijk) doel van een merk steeds belangrijker vindt.' 

related partner content for mobile comes here

Hearst onderscheidt drie typen contentmakers: experts, BN’ers en BI’ers (Bekende Influencers) en (micro) Influencers. Daarnaast zijn er drie lagen van impact: kwaliteit en vertrouwen, inspiratie en aspiratie en persoonlijk en dichtbij.

Alle content die de drie groepen influencers maken, wordt verspreid op de (owned) kanalen van de mediamerken van Hearst. 

Micro influencers 


Hearst kiest ervoor om te werken met (micro) influencers die gescout worden op talent en vaardigheden in plaats van op engagement alleen. 'Door zich te richten op talentvolle makers in plaats van influencers met slechts een groot bereik kan de content rekenen op meer engagement en hebben campagnes met een brandingpartner meer impact.' Behalve talentvolle makers die worden gescout op Instagram maken ook de eigen redacteuren van Hearst onderdeel uit van de influencer projecten. 

Cosmopolitan introduceerde in dit kader in juli haar Life Goal Network.

Cosmopolitan introduceerde in dit kader in juli haar

Life Goal Network.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in