Hanneke Faber (Unilever): ‘Groei realiseren en de wereld verbeteren kan en moet samengaan’
Bij het evenement ‘Merkkracht’, dat ter ere van het 100-jarig bestaan van de Bond van Adverteerders (BVA) werd georganiseerd, was Hanneke Faber (51), president global foods & refreshment bij Unilever, één van de sprekers. Niet zo gek, want Merkkracht ging helemaal over ‘impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’. En als er nou één partij (half) van Nederlandse bodem is die zijn verantwoordelijkheid als merkleider neemt, dan is het wel Unilever. De techniek liet Faber in de steek - weer zo’n stotterende videoverbinding - maar gelukkig kwam er een herkansing in de vorm van een interview met Adformatie. Faber, een mens met een missie: ‘Een aantal van onze producten zou best nog wat harder kunnen groeien als ik groot “palmolievrij” op de voorkant zet. Maar dan doe ik echt iets verkeerds voor de planeet…’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid