Overslaan en naar de inhoud gaan

Hanneke Faber (Unilever): ‘Groei realiseren en de wereld verbeteren kan en moet samengaan’

De bedrijven die de goede dingen doen, groeien volgens Faber ook harder. Een gesprek over de principes en dilemma’s van het concern.
Hanneke Faber
Hanneke Faber
© Unilever
Hanneke Faber
Hanneke Faber
© Unilever

Bij het evenement ‘Merkkracht’, dat ter ere van het 100-jarig bestaan van de Bond van Adverteerders (BVA) werd georganiseerd, was Hanneke Faber (51), president global foods & refreshment bij Unilever, één van de sprekers. Niet zo gek, want Merkkracht ging helemaal over ‘impact en verantwoordelijkheid van merkleiders’. En als er nou één partij (half) van Nederlandse bodem is die zijn verantwoordelijkheid als merkleider neemt, dan is het wel Unilever. De techniek liet Faber in de steek - weer zo’n stotterende videoverbinding - maar gelukkig kwam er een herkansing in de vorm van een interview met Adformatie. Faber, een mens met een missie: ‘Een aantal van onze producten zou best nog wat harder kunnen groeien als ik groot “palmolievrij” op de voorkant zet. Maar dan doe ik echt iets verkeerds voor de planeet 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in