GVB wijst voorlopige gunning reclame-exploitatie OV toe aan JCDecaux
Het gaat om een contract voor reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten in Amsterdam.


De nieuwe overeenkomst voor de duur van minimaal drie jaar betekent een voortzetting van het contract voor tram- en veerpontreclame en gaat per 1 mei 2018 in.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Met deze concessie versterkt JCDecaux zijn positie in Amsterdam: het bedrijf biedt adverteerders Abri’s, Mupi’s, Billboards, digitale Buitenreclame en Total View Trams, -Bussen en –Veerponten.
Met deze concessie versterkt JCDecaux zijn positie in Amsterdam: het bedrijf biedt adverteerders Abri’s, Mupi’s, Billboards, digitale Buitenreclame en Total View Trams, -Bussen en –Veerponten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid