Overslaan en naar de inhoud gaan

GVB wijst voorlopige gunning reclame-exploitatie OV toe aan JCDecaux

Het gaat om een contract voor reclame-exploitatie op trams, bussen en veerponten in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe overeenkomst voor de duur van minimaal drie jaar betekent een voortzetting van het contract voor tram- en veerpontreclame en gaat per 1 mei 2018 in.

related partner content for mobile comes here

 


Met deze concessie versterkt JCDecaux zijn positie in Amsterdam: het bedrijf biedt adverteerders Abri’s, Mupi’s, Billboards, digitale Buitenreclame en Total View Trams, -Bussen en –Veerponten.

Met deze concessie versterkt JCDecaux zijn positie in Amsterdam: het bedrijf biedt adverteerders Abri’s, Mupi’s, Billboards, digitale Buitenreclame en Total View Trams, -Bussen en –Veerponten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in