Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootste ergernis over leenspotjes

Als het aan de Nederlanders ligt, verdwijnen de tv-commercials over lenen direct van de buis. 91 Procent vindt de reclames irritant, 86…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel liever krijgen ze heldere voorlichting over lenen, bijvoorbeeld in de vorm van een Postbus 51 campagne (79 procent). Dit blijkt uit onderzoek onder 531 Nederlanders in opdracht van InterBank.
Meer dan de helft van de Nederlanders zegt nooit een lening te zullen afsluiten met een kredietverstrekker die op tv adverteert. De ondervraagden denken dat er informatie wordt verzwegen en dat er addertjes onder het gras zitten.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in