Goud voor MVBMS op New York Festivals
MVBMS Fuel Europe uit Amsterdam heeft goud (een gold world medal) gewonnen op de New York Festivals voor de lange reclamefilm “The…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau won de award in de categorie Documentaries Up To 30 Minutes. Publicis ging naar huis met brons voor de Landmacht-spots Mayo/Shower/Schiphol Airport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Kids on step' voor VW Golf van DDB Berlin heeft een Silver World Medal. Het zilver ging daarom mede naar Nico Akkerman en Bart Kooij van DDB Amsterdam, die meewerkten aan de campagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de categorie Dramatic won Unitedesign, Hilversum brons voor “Batterers Will Kill”. Een Gold World Medal was er in de categorie PR/Government voor Zcene Moving Media Company uit Loosdrecht voor “Fiscal Insights”.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid