Friesland Zorgverzekeraar biedt tegenprestatie


De zorgverzekeraar vindt dat er in de reclame vaak de mooiste beloftes worden gedaan, maar dat de werkelijkheid vaak tegenvalt. De service bij De Friesland Zorgverzekeraar draait om een aantal simpele fatsoensregels en daar houdt het bedrijf zich aan, zo is de basis van de campagne.
Om dat te bewijzen zijn voor deze campagne de tegenprestaties in het leven geroepen. Als De Friesland in haar dienstverlening niet waarmaakt wat ze belooft, dan komt een medewerker persoonlijk de ramen lappen, of iets anders wat de klant wenst.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS'Hiermee laten we zien dat bij ons een belofte nog echt een belofte is', zegt Diana Monissen van de Friesland Zorgverzekeraar. 'Voor andere bedrijven is dit misschien bijzonder, maar voor ons niet. Voor ons is dit gewoon. Zo bieden wij rust in de kop.'
Bureau Lemz heeft de campagne ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid