Overslaan en naar de inhoud gaan

Friesland Zorgverzekeraar biedt tegenprestatie

De Friesland Zorgverzekeraar komt met een campagne waarbij tegenprestaties worden beloofd als ze haar dienstverlening niet waarmaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zorgverzekeraar vindt dat er in de reclame vaak de mooiste beloftes worden gedaan, maar dat de werkelijkheid vaak tegenvalt. De service bij De Friesland Zorgverzekeraar draait om een aantal simpele fatsoensregels en daar houdt het bedrijf zich aan, zo is de basis van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Om dat te bewijzen zijn voor deze campagne de tegenprestaties in het leven geroepen. Als De Friesland in haar dienstverlening niet waarmaakt wat ze belooft, dan komt een medewerker persoonlijk de ramen lappen, of iets anders wat de klant wenst.

'Hiermee laten we zien dat bij ons een belofte nog echt een belofte is', zegt Diana Monissen van de Friesland Zorgverzekeraar. 'Voor andere bedrijven is dit misschien bijzonder, maar voor ons niet. Voor ons is dit gewoon. Zo bieden wij rust in de kop.'

Bureau Lemz heeft de campagne ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in