Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP introduceert nieuwe Magneten

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) gaat vernieuwingen doorvoeren bij het jaarlijks toekennen van de Magneten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De missie ‘bevorderen van creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie’ blijft ongewijzigd, maar het bestuur vond vernieuwing wel noodzakelijk. De ingezette vernieuwing van de SJP kent twee richtingen. Verbreding door middel van meer aandacht voor de inhoud en verrijking door extra aspecten te bekronen. Zo komt er een Magneet voor Effectiviteit (in combinatie met creativiteit) en een Magneet voor Vernieuwing/Innovatie. Beide met een aparte jury en inzendreglementen.

related partner content for mobile comes here

'Ons 25-jarig jubileum op 19 mei 2010 is een mooi moment om de kussens eens op te schudden', zegt voorzitter Onno Gout. 'De markt is sterk in ontwikkeling en de inzendcategorieën waren aan een actualisatie toe.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in