SJP introduceert nieuwe Magneten
De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) gaat vernieuwingen doorvoeren bij het jaarlijks toekennen van de Magneten.
De missie ‘bevorderen van creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie’ blijft ongewijzigd, maar het bestuur vond vernieuwing wel noodzakelijk. De ingezette vernieuwing van de SJP kent twee richtingen. Verbreding door middel van meer aandacht voor de inhoud en verrijking door extra aspecten te bekronen. Zo komt er een Magneet voor Effectiviteit (in combinatie met creativiteit) en een Magneet voor Vernieuwing/Innovatie. Beide met een aparte jury en inzendreglementen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Ons 25-jarig jubileum op 19 mei 2010 is een mooi moment om de kussens eens op te schudden', zegt voorzitter Onno Gout. 'De markt is sterk in ontwikkeling en de inzendcategorieën waren aan een actualisatie toe.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid