Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee en win Moet Champagne!

Hoe bouwt een FMCG of CPG merk, zonder een directe klantrelatie, een betekenisvolle band met de Nederlandse consument?
Partner
MeMo² & Kantar

Shaping the brands of tomorrow. Dat is de visie van Kantar & MeMo². Wij bieden ambitieuze merken de data en praktische inzichten om merkgroei te realiseren door aan de juiste knoppen te draaien in hun media- en marketingecosysteem. Door inzicht, helderheid en duidelijkheid te bieden met relevante data, analytics, agile researchmethoden, crossmedia-measurement en effectattributie. Weet hoe je als merk jouw ROI verhoogt en realiseer makkelijker groei.

Beloning voor deelname aan FMCG onderzoek.
Doe mee en win!
© Doe mee en win!
Beloning voor deelname aan FMCG onderzoek.
Doe mee en win!
© Doe mee en win!

Winkels en supermarkten proberen zo goed mogelijk in te spelen op de veranderende wensen van de klant. Nieuwe winkelformules, duurzamere assortimenten, dynamische prijsstelling en effectieve promoties via TV, online en op de winkelvloer. Van belang is natuurlijk ook de volle inzet op digitale en omnichannel marktbewerking. Dat lesje heeft COVID-19 ons allemaal wel geleerd. 

Maar hoe zit dat eigenlijk met de grote FMCG merken zelf? Grote merken hebben geen direct klantencontact zoals ‘de retailer’ die heeft. Dus hoe bouwt een merk dan een betekenisvolle relatie met de Nederlandse consument en hoe werkt zo'n conversatie precies? En hoe kan zo'n relatie helpen bij de groei van een merk en de onderliggende business? En welke rol speelt digitaal en omnichannel hier? 

Als je werkt in de FMCG of CPG business, doe dan mee en win die bubbels! Het onderzoek is echt heel KORT. 

KLIK HIER.

Resultaten worden gedeeld en gepubliceerd. 

Bij voorbaat dank,

Daniel Aarts. (Daniel@memo2.nl)

 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
MeMo² & Kantar

Shaping the brands of tomorrow. Dat is de visie van Kantar & MeMo². Wij bieden ambitieuze merken de data en praktische inzichten om merkgroei te realiseren door aan de juiste knoppen te draaien in hun media- en marketingecosysteem. Door inzicht, helderheid en duidelijkheid te bieden met relevante data, analytics, agile researchmethoden, crossmedia-measurement en effectattributie. Weet hoe je als merk jouw ROI verhoogt en realiseer makkelijker groei.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in