Overslaan en naar de inhoud gaan

De marketing van NIKE

Adidas en Reebok gaan het samen opnemen tegen NIKE.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adidas en Reebok gaan het samen opnemen tegen NIKE. Wordt volgens mij toch een moeilijk verhaal. Immers? NIKE is goed bezig. Het hele begint behoorlijk vorm te krijgen. Met een paar muisclicks stel je je eigen schoenen samen met je eigen signatuur. Mass customization noemen de experts dit. Verder trof ik recent in Amerika mooie NIKE WOMEN winkels aan. Met? je raadt het al? alleen naar de 'latest' in dames sportkleding. Ook NIKE FOOTBALL is een voorbeeld van het feit dat NIKE de markt ?volgens experts- duidelijk segmenteert en alleen op zoek gaat naar de echt interessante en onderscheidende 'edges'. Ook liep ik tegen een relatief nieuw fenomeen aan: . Even een anti-trend op alle dempers, hielstabilisatoren en corrigerende zolen. De filosofie is simpel. Eigenlijk is het lopen op je blote voeten het beste. Vandaar een aparte collectie. Met kale schoenen. Zonder toetsers en bellen. Geldt dit ook voor het prijskaartje? Een luttelijk bedrag van 185 dollar voor op een luxe manier op je blote voeten lopen. Dat noemen de experts -als ik me niet vergis- marketing!

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in