Overslaan en naar de inhoud gaan

CoolBest Skinny krijgt relaunch met nieuwe verpakking

Friesland Campina-merk CoolBest Skinny komt met een nieuw packaging design.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

CoolBest Skinny heeft een nieuw packaging design. Nederlandse designbureau Anthem tekende voor het ontwerp en kreeg de opdracht van Daniëlle Kranenburg van Friesland Campina om voor de nieuwe generatie Light sappen een design te ontwikkelen met een ‘natuurlijke en positieve uitstraling die op het schap onmiddellijk duidelijk maakt dat er een nieuwe keuze is binnen de CoolBest portfolio’. Met deze relaunch wil Friesland Campina inspelen op de toenemende gezondheidsperceptie.

related partner content for mobile comes here

Anthem: ‘Door te capitaliseren op de bekende asset van CoolBest ‘sneeuw’ en door middel van typografie en fotografie een ‘slanker’ beeld te creëren, zonder verlies van smaak is CoolBest Skinny duidelijk een nieuwe propositie.’ Carla Hamminga Senior Account Director bij Anthem Nederland: ‘Door de hele witte verpakking, valt Skinny direct op op het schap. Daarna wordt de consument/shopper bevestigd in het feit dat er minder calorieën in deze producten zit en door de mooie ingrediënten fotografie word je verleid om CoolBest Skinny te gaan proberen.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in