Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureau IN10 begint Garage in Amsterdam

Het Rotterdamse bureau IN10 opent de IN10 Garage in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Garage adviseert organisaties hoe zij groei kunnen realiseren vanuit een sterke merkpropositie. Door daarna specialisten aan te sluiten kunnen de ideeën daadwerkelijk ontwikkeld worden, zo meldt IN10. Igogreen is één van de eerste opdrachtgevers die voor deze benadering kiest.

related partner content for mobile comes here

IN10 kiest bewust voor het open karakter van de Garage, omdat hierdoor een ander type opdrachtgevers bediend kan worden: ondernemers die innovatieve marketingoplossingen zoeken en semi-profit organisaties 'die de noodzaak begrijpen van heldere communicatie met de eindgebruiker'.

Tot de eerste categorie behoort . Dat merk biedt automobilisten de mogelijkheid om eenvoudig CO2 neutraal te rijden door hun kenteken op de site in te voeren.

De filosofie van Garage sluit aan bij de wereldwijde tendens die bedrijven ertoe beweegt op een duurzame, waardevolle manier te willen groeien. Meer gericht op samenwerking dan op pure winst. Dat betekent niet dat bedrijven geen winst mogen maken, maar winst maken vanuit een zorgzame onderneming.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in