Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand Love Story report: The world’s most loved brands

Brand love is a powerful metric that marketers must prioritize if they hope to build sustainable brands.
Partner
Talkwalker

-

Talkwalker publishes Brand Love Report
Talkwalker publishes Brand Love Report

Brand love is a powerful long-term connection between consumers and brands, who build on that relationship to drive affinity, loyalty, and engagement. The past year gave marketers the opportunity to reflect on their customer experience and rethink how to engage their customers to create trust and love. 

Consumer attitudes shifted during the pandemic, and brands were quick to realize that. More than ever before, consumers are judging brands based not only on the service/product they provide but also on what they represent and stand for. Whether it’s being against racism, social inequality, or climate change -- brands can no longer be silent.

Talkwalker recently published its second edition of the Brand Love Story, which discovers the world’s most loved brands for 2021, as well as highlights the changes caused by the pandemic on the relationship between brands and consumers.

We analyzed over 1,200 global brands to identify the ones generating the most consumer love during lockdown.

According to Talkwalker data, Huda Beauty is this year’s most loved brand, particularly due to its trust-based community engagement efforts and strategic influencer marketing tactics. 

Download your free copy of the Brand Love Story report now to learn how you can redefine your brand’s relationship with consumers.

Also, throughout June, Talkwalker will be holding an industry expert series with thought leaders from HubSpot, Hootsuite, Pinterest, Eataly, Victorinox, and many more.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in