Overslaan en naar de inhoud gaan

Becht begint stichting voor KPN

Communicatiedeskundige Hein Becht (Scan) komt met het experiment: ditbedrijfismeerwaard.nl. Dit naar aanleiding van het KPN-debâcle. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatiedeskundige Hein Becht (Scan) komt met het experiment: . Dit naar aanleiding van het KPN-debâcle. Een begeleidende advertentie staat morgen in het Financieele Dagblad en in de
Volkskrant.

related partner content for mobile comes here

Becht roept via de advertentie en op de site andere beleggers op KPN-aandelen te kopen en te houden. “Op een historisch lage koers is het risico nu uiterst gering, dus we mogen aannemen dat we er een zeer overzichtelijk risico mee lopen. De kans is groter dat we er met zijn allen wat aan verdienen en tegelijkertijd de onderhandelingspositie van KPN in haar zoektocht naar strategische partners verbeteren”, schrijft hij. Mensen die zich geroepen voelen kunnen surfen naar de site ditbedrijfismeerwaard.nl, en honderd gulden storten op de rekening van de stichting Dit bedrijf is meer waard.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in