Overslaan en naar de inhoud gaan

ANWB start online reisintermediair

ANWB Reizen, een dochter van de ANWB komt eind 2003 voor de Nederlandse markt met een nieuw initiatief: Pharos Reizen van ANWB. Het is een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het internet is het centrale communicatiemedium in het contact met zowel de reiziger als met de leverancier. Dit stelt Pharos Reizen van ANWB in staat de vakantieganger die graag zelf zijn of haar eigen vakantie wil samenstellen een gepersonifieerd aanbod te doen.

related partner content for mobile comes here

Onderzoek leert dat een groot deel van de Nederlanders ongeorganiseerd met de auto op reis gaat. Deze reizigers maken over het algemeen veel gebruik van internet om informatie te verzamelen en eventuele boekingen te verrichten, aldus de ANWB. Zij gebruiken daarbij geen vast boekingskanaal. Hier speelt Pharos Reizen van ANWB met de nieuwe geplande site precies op in.
De nieuwe site en boekingsapplicatie van Pharos Reizen van ANWB ondersteunen de klant gedurende het gehele proces. Na het boeken houdt de online reiservaring niet op, want de site houdt alle belangrijke reisinformatie van de reiziger online beschikbaar, waar die zich ook bevindt. Ook wordt de webwinkel van ANWB aan de site gekoppeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in