Overslaan en naar de inhoud gaan

'Yahoo! is nog niet van Microsoft af'

Het intrekken van het bod op internetbedrijf Yahoo!, is mogelijk een strategie van Microsoft om de prijs van het aandeel Yahoo! omlaag te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het intrekken van het bod op internetbedrijf Yahoo!, is mogelijk een strategie van Microsoft om de prijs van het aandeel omlaag te brengen.

related partner content for mobile comes here

t zeggen analisten. Zij denken dat Microsoft later alsnog een bod uit zal brengen, als de onderhandelingspositie beter is. Het aandeel Yahoo! kelderde maandag met 18 procent tot 22,80 dollar.
Zaterdag liet softwaregigant Microsoft dat het zijn bod van 31 dollar per aandeel intrekt. Het concern zou bereid zijn geweest om het bod tot 33 dollar per aandeel te verhogen, maar het bestuur van Yahoo! wilde niet minder dan 37 dollar. De opgelopen koers van het aandeel Yahoo! speelde hierbij een rol.
Diverse Amerikaanse analisten denken dat Microsoft een zelfde strategie gebruikt als de maker van bedrijfssoftware Oracle bij de overname van BEA Systems (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in