Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick past procedure voor persberichten aan na foutenfestival

Weber Shandwick past de procedure voor het uitbrengen van Nederlandstalige persberichten per direct aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Weber Shandwick past de procedure voor het uitbrengen van Nederlandstalige persberichten per direct aan. Dat laat , ceo van Weber Shandwick Benelux, weten naar aanleiding van het artikel op CommunicatieOnline.

related partner content for mobile comes here

Beste bureau, kromme zin

Al jaren staan de Nederlandstalige persberichten van het gerenommeerde PR-bureau vol fouten, niet-bestaande uitdrukkingen en onbegrijpelijke zinnen. Zo citeerde Weber Shandwick zijn eigen Britse ceo nadat het werd uitgeroepen tot beste bureau van de wereld: 

‘Ik wil graag onze werknemers bedanken voor hun inzet en passie die nooit falen mijn indruk te wekken. Ik was erg trots gisteravond namens hen de award in ontvangst te nemen.’

Goede les

Het gaat om de Nederlandse persberichten van het bureau zelf, de communiqués voor klanten gaan keurig de deur uit. Annick Boyen noemt het 'een goede les dat we ook beter op deze teksten moeten letten en een finale senior-check laten doen voor het verspreiden, zoals we ook dagelijks voor onze klanten doen.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in