UPC verbetert dienstverlening
De hausse aan negatieve publiciteit heeft UPC gedwongen om maatregelen te
nemen om haar dienstverlening te verbeteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De afgelopen week besteedden verschillende consumentenprogramma’s aandacht aan de problemen bij UPC. Het regent klachten over het bedrijf, de dienstverlening zelf schiet regelmatig tekort, en ook de afhandeling van klachten via de klantenservice zorgt voor grote problemen. Volgens NOS teletekst wordt het bedrijf dagelijks 10.000
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
keer gebeld. Om al deze telefoontjes op te vangen zal de klachtenservice worden uitgebreid met 200 mensen, tot 900 medewerkers. Daarnaast zal de consument twee dagen abonnementsgeld terug krijgen, voor elke dag dat hij
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSonbereikbaar is. Deze regeling geldt zowel voor telefonie als internet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid