Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter verslaat YouTube en Facebook voor online pr

Twitter is het populairste social medium voor online pr, na YouTube (2) en Facebook (3). Dat blijkt uit een onderzoek onder 107…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twitter is het populairste social medium voor online pr, na YouTube (2) en Facebook (3). Dat blijkt uit een onder 107 pr-professionals van het Engelse, in pr en marketing gespecialiseerde New Venture Publishing.

related partner content for mobile comes here

Op een schaal van 1 (niet belangrijk) tot 5 (zeer belangrijk) behaalde Twitter een gemiddelde score van 2,96. YouTube scoorde 2,88, Facebook 2,73, LinkedIn 2,4, Flickr 2,1, MySpace 1,76, Bebo 1,67, MSN Messenger 1,59, Ecademy 1,53 en Xanga 1,47.
Uit het onderzoek bleek verder dat pr-profs voor de toekomst weinig prioriteit toekennen aan ‘making use of social community networks’. Uit een lijst van veertien mogelijke ‘only PR priorities for the future’ belandde dit op de dertiende plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in