Twitter verslaat YouTube en Facebook voor online pr
Twitter is het populairste social medium voor online pr, na YouTube (2) en Facebook (3). Dat blijkt uit een onderzoek onder 107…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Twitter is het populairste social medium voor online pr, na YouTube (2) en Facebook (3). Dat blijkt uit een onderzoek onder 107 pr-professionals van het Engelse, in pr en marketing gespecialiseerde New Venture Publishing.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op een schaal van 1 (niet belangrijk) tot 5 (zeer belangrijk) behaalde Twitter een gemiddelde score van 2,96. YouTube scoorde 2,88, Facebook 2,73, LinkedIn 2,4, Flickr 2,1, MySpace 1,76, Bebo 1,67, MSN Messenger 1,59, Ecademy 1,53 en Xanga 1,47.
Uit het onderzoek bleek verder dat pr-profs voor de toekomst weinig prioriteit toekennen aan ‘making use of social community networks’. Uit een lijst van veertien mogelijke ‘only PR priorities for the future’ belandde dit op de dertiende plaats.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid