Trends volgens Euro RSCG Worldwide
Marketingcommunicatiebureau Euro RSCG Worldwide maakte deze week haar prognose voor het nieuwe jaar bekend. Volgens deze prognose zal er in…
Deze conclusies zijn gebaseerd op voortdurend onderzoek van het S.T.A.R. (Strategic Trendspotting and Research) team van het bureau en een wereldwijd panel van collega's uit 75 landen die regelmatig verslag uitbrengen over plaatselijke trends en informatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Enkele voorbeelden van trendsightings:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta- Anti-globesitas campagnes: meer producten met een laag koolhydratengehalte zullen op de markt verschijnen en er zal een toename te zien zijn in 'alternatieve' lichaamsbeweging voor kinderen zoals yoga en salsa dansen.
- Blogging: 2003 was het jaar waarin weblogging (blogging). In 2004 zal er meer 'schreeuwerige' marketing met blogs te zien zijn. Marketeers zullen meer manieren bedenken om dit nieuwe medium te benutten.
- Politisering van internet: in 2004 zullen meer mensen geconcentreerde 'people power' uitoefenen. Door bijvoorbeeld een vrijwilligersgroep op te richten voor een politieke kandidaat, geldinzamelingen te houden of een boycot te organiseren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid