Rampmarketing van de verzekeraars
"U als consument bent uiteraard ook een belangrijke partij voor ons.", Zo begint de Bond van Verzekeraars op Feitenoverbeleggingsverzekeringen.
En m'n eerste gedachte is: "Natuurlijk, om jullie zakken te vullen".
Maar nee, het is anders: "We hechten waarde aan uw vertrouwen in onze branche en vinden het belangrijk dat u helder geïnformeerd wordt over verzekeringsproducten." Als het kalf verdronken is, zult u bedoelen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Kunnen de verzekeraars het tij nog keren met hun rampenmarketing? Kun je, na jaren lang klanten gezamenlijk in een soort kartelvorm het bos te hebben ingestuurd, het vertrouwen weer winnen?
Nadat je hun vragen om percentages en afdrachten en om, kortom, fatsoenlijke transparantie, jarenlang glimlachend hebt weggewuifd?
Is aan de andere kant de site Verliespolis een krachtige verzamelaar van gedupeerden van het bedrog door verzekeraars?
Immers opgezet door de VEB van de slapende honden van Peter-Paul, die doorgaans zelf ook te laat in actie komen tegen een fonds, nadat ze dat vaak eerst als koopwaar aangeprezen hebben?
En een Consumentenbond, de waakhond die vaak blaft maar steeds verder achterop raakt bij Kassa van de Vara en Radar van de Tros? Of van Independer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid