Overslaan en naar de inhoud gaan

Rampmarketing van de verzekeraars

"U als consument bent uiteraard ook een belangrijke partij voor ons.", Zo begint de Bond van Verzekeraars op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"U als consument bent uiteraard ook een belangrijke partij voor ons.", Zo begint de Bond van Verzekeraars op .

related partner content for mobile comes here

En m'n eerste gedachte is: "Natuurlijk, om jullie zakken te vullen".
Maar nee, het is anders: "We hechten waarde aan uw vertrouwen in onze branche en vinden het belangrijk dat u helder geïnformeerd wordt over verzekeringsproducten." Als het kalf verdronken is, zult u bedoelen.

Kunnen de verzekeraars het tij nog keren met hun rampenmarketing? Kun je, na jaren lang klanten gezamenlijk in een soort kartelvorm het bos te hebben ingestuurd, het vertrouwen weer winnen?
Nadat je hun vragen om percentages en afdrachten en om, kortom, fatsoenlijke transparantie, jarenlang glimlachend hebt weggewuifd?

Is aan de andere kant de site een krachtige verzamelaar van gedupeerden van het bedrog door verzekeraars?
Immers opgezet door de VEB van de slapende honden van Peter-Paul, die doorgaans zelf ook te laat in actie komen tegen een fonds, nadat ze dat vaak eerst als koopwaar aangeprezen hebben?

En een Consumentenbond, de waakhond die vaak blaft maar steeds verder achterop raakt bij Kassa van de Vara en Radar van de Tros? Of van

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in