
Makelaarsland vroeg One Shoe om een campagne die hun naamsbekendheid vergroot en hun onderscheidende positionering duidelijk maakt:
Makelaarsland commercial
Outlaw
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPMakelaarsland is een outlaw in de markt en presenteerde zich tien jaar geleden met een commercial waarin traditionele makelaars werden uitgezwaaid door oprichter Jeroen Stoop.
Nog steeds houden traditionele makelaars angstvallig vast aan courtages, zien zij 'internet’-makelaars niet voor vol aan en vertellen ze graag verhaaltjes, zeker ook over Makelaarsland, zo weet Makelaarsland.
Opvallen doet de nieuwe campagne van One Shoe niet in de laatste plaats bij andere makelaars.
NVM-makelaars reageerden woedend, onder meer in dit artikel.
De campagne bestaat uit een korte pre-roll/tv-commercial, online banners, vier radiocommercials en het printmateriaal.
Credits
Klant: Makelaarsland
Bureau: One Shoe
Strategie: Wouter Heijnen
Creatie: Dennis Zijlstra/ Martijn van de Werf
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Stoop, Roos van Schaaijk
Realisatie TV: Bigshots
Realisatie Radio: Studio de Keuken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee