Overslaan en naar de inhoud gaan

Onrust in makelaarsland over campagne Makelaarsland

Huizenverkopers wakkerschudden en recht zetten wat krom is, dat is het doel van de door One Shoe gemaakte campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Makelaarsland vroeg One Shoe om een campagne die hun naamsbekendheid vergroot en hun onderscheidende positionering duidelijk maakt:

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Outlaw

Makelaarsland is een outlaw in de markt en presenteerde zich tien jaar geleden met een commercial waarin traditionele makelaars werden uitgezwaaid door oprichter Jeroen Stoop. 

Nog steeds houden traditionele makelaars angstvallig vast aan courtages, zien zij &;internet’-makelaars niet voor vol aan en vertellen ze graag verhaaltjes, zeker ook over Makelaarsland, zo weet Makelaarsland.

Opvallen doet de nieuwe campagne van One Shoe niet in de laatste plaats bij andere makelaars.

NVM-makelaars reageerden woedend, onder meer in .

De campagne bestaat uit een korte pre-roll/tv-commercial, online banners, vier radiocommercials en het printmateriaal.

Credits

Klant: Makelaarsland

Bureau: One Shoe

Strategie: Wouter Heijnen

Creatie: Dennis Zijlstra/ Martijn van de Werf

Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Stoop, Roos van Schaaijk

Realisatie TV: Bigshots

Realisatie Radio: Studio de Keuken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in