Overslaan en naar de inhoud gaan

Kris Smith leidt MediaMonks in Europa

De voormalig general manager van AKQA in Amsterdam wordt eindverantwoordelijk voor de Europese activiteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij AKQA (WPP) werkte Smith acht jaar. Daarvoor werkte hij voor opdrachtgevers als Diageo, Electronic Arts, Heineken en Philips.

related partner content for mobile comes here

Smith: &;Het is een roerige tijd voor digitale productie. Film en technologie smelten samen en consumenten verwachten een geïntegreerde ervaring bij alle touchpoints. Content speelt een grotere rol dan ooit tevoren, en AR en VR geven nieuwe mogelijkheden voor mobile.&;

Victor Knaap, ceo van MediaMonks: &;MediaMonks breidt niet alleen geografisch uit, met twee nieuwe kantoren in São Paulo en Shanghai die dit jaar open zijn gegaan, maar ook qua expertise. Naast het maken van digitale campagnes zullen we ook content en andere platformen, die gebruik maken van AI, ontwikkelen. Kris gaat ons bijstaan met zijn kennis van de complexe infrastructuur van projecten en managementskills.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in