Overslaan en naar de inhoud gaan

Kracht en Metro in All4Life

All4Life is de naam van een gezamenlijk initiatief van Kracht Reclame & Marketing en dagblad Metro. Het concept moet print, abriposters,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee achter All4Life is adverteerders en hun producten een hoofdrol te laten spelen via een sms-spel. Daarbij worden de sms-inkomsten verdeeld onder tien geselecteerde goede doelen en de adverteerder zelf. Zo snijdt het mes aan twee kanten, denken de initiatiefnemers.
De directe exposure heeft plaats via Metro, Viacom Outdoor en internet . Daarnaast zijn er tv, radio, direct e-mail en sms.

related partner content for mobile comes here

Aan elke positie/advertentie die ingekocht wordt bij All4Life, wordt een sms-actie gekoppeld waarbij deelnemers het getoonde product kunnen winnen. Deelnemers participeren krijgen een productgerelateerde meerkeuzevraag, waarvan het antwoord op de website van de adverteerder is te vinden. Onder de juiste inzendingen wordt een winnaar gekozen en alle deelnemers die goed geantwoord hebben, sparen korting op producten uit de All4Life webwinkel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in