Kornuit zet nieuwste generatie vakmannen in de spotlight


Deze zomer komt Kornuit – de frisse pilsener van Grolsch – met een aantal activaties, waarmee het biermerk van de jongste generatie brouwers samenwerkt met de nieuwe generatie vakmannen.
In de eerste films spelen worstmaker Erik Waagmeester en ijzersmid Joram Barbiers de hoofdrol. Volgens Kornuit verstaan zij hun ambacht en brengen ze deze zelfs een stukje verder onder de noemer ‘modern vakmanschap’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWaagmeester ontwikkelde voor Kornuit een nieuw worstje, gebaseerd op de Cascade-hop. Het worstje is te verkijgen bij een aantal geselecteerde horeca-outlets. Barbiers ontwierp een speciale flessenopener, die op dit moment bij geselecteerde supermarkten in de schappen ligt.
Kornuit x Erik Waagmeester - Worstmaker
Kornuit x Joram Barbiers - IJzersmid
Credits
Bureau: Fitzroy Amsterdam
Verantwoordelijk bij Grolsch: Rene Borggreve
Videoproductie: Fitzroy Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid