Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG krijgt tik na accountverlies

The Interpublic Group of Cos.' (IPG) heeft afgelopen week een aantal klappen te verwerken gekregen. Het concern verloor accounts van twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vraag is volgens of het reclameconcern haar herstelplannen nu niet opnieuw moet bijstellen. General Motors besloot het account van 384 miljoen dollar te verschuiven van McCann-Erickson en Lowe naar Publicis Groupe's Leo Burnett. Afgelopen week haalde Johnson & Johnson 5 merken weg bij McCann.

related partner content for mobile comes here

De klappen komen na een relatief rustige periode, waarin IPG zelfs enkele veelbelovende resultaten behaalde met nieuwe klanten. Na de boekhoudschandalen van enkele jaren geleden, heeft IPG een programma opgesteld om financieel weer in rustig vaarwater te komen. De nieuwe cijfers van het tweede kwartaal worden in augustus bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in