Overslaan en naar de inhoud gaan

Engelsen accepteren sms-reclame

Liefst 63 procent van de Britten vindt het niet erg reclame per sms te ontvangen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Webwereld bericht over een onderzoek van het bedrijf Enpocket naar de acceptatie van marketing per sms. De meeste ondervraagden vinden regelmatige reclame-uitingen per sms van de service provider of een gelieerd bedrijf helemaal niet erg. 63 Procent van de ondervraagden noemt reclame per sms zelfs 'zeer aanvaardbaar', aldus Enpocket. Overigens erkende 57 procent van hen nog nooit een reclameboodschap per sms te hebben ontvangen. De meeste ondervraagden vergelijken reclame per sms met reclame op tv en op de radio. Daarentegen worden direct mail en telemarketeers over het algemeen als zeer storend ervaren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in