Overslaan en naar de inhoud gaan

E-plus ontkent tegenvallende verkoop i-mode

E-Plus, de Duitse mobiele telefoniedochter van KPN, ontkent dat een kortingsactie voor abonnees het gevolg is van tegenvallende verkopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf meldde dit gisteren in reactie op geruchten dat het nieuwe product onvoldoende aanslaat. Ondanks de ontkenning ging het aandeel KPN op de effectenbeurs van Amsterdam gestaag naar beneden. Het aandeel koerste rond 15.30 uur bijna 10 procent lager op 4,53 euro. In Duitsland krijgen klanten 100 euro korting als ze hun abonnement bij E-Plus omzetten. Ze betalen dan 149 euro voor een telefoon en de bijhorende i-mode-service, die mobiel internetten mogelijk maakt. Onlangs is i-mode zowel in Duitsland als in Nederland op de markt gekomen. Zowel E-Plus als KPN wil niets kwijt over de verkoopresultaten in beide landen. Die gegevens komen pas naar buiten bij de presentatie van de halfjaarcijfers. Volgens een woordvoerder van E-Plus is de kortingsactie een manier om bestaande klanten aan het bedrijf te binden. Een vergelijkbare voordeelactie voor Nederlandse abonnees van KPN zit vooralsnog niet in de pijplijn (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in