Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brand activations van november

De maand waarin een Ford met een slimme wearable de wegen veiliger maakte en een knallende sky-the-limit-activatie van Desperados.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Brewdog – Make Earth Great Again
Bureau: in-huis campagne

related partner content for mobile comes here

De eigengereide Schotse craft brouwer Brewdog basht de slappe houding van wereldleiders als het gaat om klimaatverandering. Hun protestbier Make Earth Great Again is gebrouwen met water van smeltende ijskappen. Ze stuurden ‘s werelds beruchtste klimaatontkenner, Donald Trump, een doosje thuis. Laten zien waar je voor staat door te doen waar je het beste in bent: Brewdog weet hoe je je als merk anno 2017 profileert. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Ford – Safe Cap
Bureau: GTB

Vrachtwagenbouwer Ford viert zijn zestigste verjaardag in Brazilië met een innovatieve gadget die het verkeer veiliger moet maken. De SafeCap ziet eruit als doorsnee baseballpetje, maar is een hightech wearable met ingenieuze snufjes die detecteren wanneer een chauffeur dreigt weg te dommelen. Voorlopig is de SafeCap vooral een gave brand activation voor Fords jubileumfeestje, maar bij genoeg interesse wil het Amerikaanse merk de pet wereldwijd gaan verspreiden.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Desperados – Skyfest
Bureau: We Are Pi

Desperados heeft een patent op mind-blowing activaties in de dancescene. Voor Skyfest werkte Heinekens tequilabiertje samen met de flitsende party legends van Elrow en deejays Jackmaster, Honey Dijon en Paco Osuna. Tijdens dit muziek- en lichtfeest stegen zeven luchtballonen tegelijk op. Elke ballon was een instrument, elke piloot een muzikant en samen speelden ze een speciale track. Als je zoiets weirds doet op een toffe plek in de Pyreneeën, gaat iedereen he-le-maal los. Moet je zien!

 

BrandActivation.com, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2017 gekozen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in