Dijkgraaf columnist én advertentiemedium in Spits
Jan Dijkgraaf, oud-hoofdredacteur van Metro, wordt televisierecensent voor Spits. Dat bevestigt hoofdredacteur Bart Brouwers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aan de dagelijkse column is een nieuw advertentieconcept gekoppeld, vertelt Brouwers. ‘Jan gaat in een wit T-shirt op de foto, en op dat shirt kunnen we een logo en een boodschap van een adverteerder projecteren. Ik ben blij dat we weer een vormpje hebben gevonden om commercie en redactie op een acceptabele manier door elkaar heen kunnen laten lopen. We moeten inventief zijn in deze tijden.’ De eerste uiting is voor een afstandsbediening van Logitech. Dijkgraaf laat weten het een ‘fantastische klus’ te vinden. Dijkgraaf verruilde Metro in 2006 voor het vakblad Management Team. Daar vertrok hij op 1 oktober als hoofdredacteur om een eigen bedrijf op te zetten op het gebied van cursussen en workshops voor pr-professionals.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid