Digitale activatie voor de Staatsloterij Koninginnedagtrekking


De Jackpot staat tijdens de Koninginnedagtrekking van de Staatsloterij op een record hoogte van 33,2 miljoen euro. De hoogste Jackpot ooit. Om aandacht te vestigen op deze Record Jackpot, ontwikkelde de Staatsloterij samen met ACHTUNG! de digitale activatie ‘Lang Leve het Lekkere Leven’. Met 33,2 miljoen euro wordt het wel heel lekker leven. Nooit meer zelf schoonmaken, koken of tanken…
Tot en met zevenentwintig april kunnen spelers van het spel Lang Leve Het Lekkere Leven alvast afscheid nemen van hun dagelijkse rompslomp door alledaagse voorwerpen zoals een spons, magnetron en fietspomp weg te spelen. Spelers kunnen daarmee een schoonmaker, thuiskok of privé chauffeur voor een dag winnen. Hoe hoger je dagscore, hoe meer kans je ook maakt om elke dag één van de dertig loten te winnen voor de trekking met Koninginnedag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits:
Campagne: Staatsloterij Koninginnedagtrekking
Client: Nederlandse Staatsloterij
Agency: ACHTUNG!
Creatie: ACHTUNG!
Artwork: Colorbleed
Productie: Superhero Cheesecake
Sound: Big Orange
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid