Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale activatie voor de Staatsloterij Koninginnedagtrekking

Lang Leve Het Lekkere Leven! ACHTUNG! laat je verlangen naar het 'leven na de Jackpot' met een online spel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Jackpot staat tijdens de Koninginnedagtrekking van de Staatsloterij op een record hoogte van 33,2 miljoen euro. De hoogste Jackpot ooit. Om aandacht te vestigen op deze Record Jackpot, ontwikkelde de Staatsloterij samen met ACHTUNG! de digitale activatie ‘Lang Leve het Lekkere Leven’. Met 33,2 miljoen euro wordt het wel heel lekker leven. Nooit meer zelf schoonmaken, koken of tanken…

related partner content for mobile comes here

Tot en met zevenentwintig april kunnen spelers van het spel alvast afscheid nemen van hun dagelijkse rompslomp door alledaagse voorwerpen zoals een spons, magnetron en fietspomp weg te spelen. Spelers kunnen daarmee een schoonmaker, thuiskok of privé chauffeur voor een dag winnen. Hoe hoger je dagscore, hoe meer kans je ook maakt om elke dag één van de dertig loten te winnen voor de trekking met Koninginnedag.

Credits:

Campagne: Staatsloterij Koninginnedagtrekking
Client: Nederlandse Staatsloterij
Agency: ACHTUNG!
Creatie: ACHTUNG!
Artwork: Colorbleed
Productie: Superhero Cheesecake
Sound: Big Orange

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in