Overslaan en naar de inhoud gaan

DE wint MarketResponse Intelligence Award

Douwe Egberts Nederland is winnaar van de MarketResponse Intelligence Award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is een prijs voor klanten van MarketResponse die op ‘innovatieve, geïntegreerde en consistente wijze’ marktinformatie toepassen in marketing en productontwikkeling. Douwe Egberts Nederland heeft volgens de jury ‘een traditie opgebouwd in tracking & tracing, in een consistente toepassing van intelligence op productontwikkeling, in een continue en perfecte samenwerking tussen en consequente verweving van marktonderzoek en marketing.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden waren, naast Douwe Egberts, ABN Amro, Centrale Branchevereniging Wonen, Eneco, Essent, Friesche Vlag en Vrumona. De jury van de MarketResponse Intelligence Award bestond uit: H. Wiegerinck (VODW), Michiel Bicker Caarten (directeur BusinessNews Radio) en professor Fred van Raaij (Universiteit Tilburg).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in