Overslaan en naar de inhoud gaan

De Grote (Donor)show

Petje af, geweldig! BNN flikt het hem! Eindelijk een positieve 'The Medium is the message'. BNN maakt op een geweldige manier gebruik van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Petje af, geweldig! BNN flikt het hem! Eindelijk een positieve 'The Medium is the message'. BNN maakt op een geweldige manier gebruik van onze hang naar sensatie. Een show bedenken rond het weggeven van een orgaan. Natuurlijk kan dat niet. En dat wisten ze. En daarom juist dit programma! Eigenlijk maakt BNN op deze manier elke 'awareness' campagne overbodig. Geen doelgroep- of marktanalyse. Geen suffe filmpjes en affiches, maar gewoon een programma bedenken wat de tongen los krijgt. Hier kan elk reclame- en communicatiebureau een puntje aan zuigen. Wat zeg ik: De Grote Donorshow wint, wat mij betreft nu al, dit jaar alle prijzen op reclame- en communicatiegebied!

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in