De Grote (Donor)show
Petje af, geweldig! BNN flikt het hem! Eindelijk een positieve 'The Medium is the message'. BNN maakt op een geweldige manier gebruik van…
Petje af, geweldig! BNN flikt het hem! Eindelijk een positieve 'The Medium is the message'. BNN maakt op een geweldige manier gebruik van onze hang naar sensatie. Een show bedenken rond het weggeven van een orgaan. Natuurlijk kan dat niet. En dat wisten ze. En daarom juist dit programma! Eigenlijk maakt BNN op deze manier elke 'awareness' campagne overbodig. Geen doelgroep- of marktanalyse. Geen suffe filmpjes en affiches, maar gewoon een programma bedenken wat de tongen los krijgt. Hier kan elk reclame- en communicatiebureau een puntje aan zuigen. Wat zeg ik: De Grote Donorshow wint, wat mij betreft nu al, dit jaar alle prijzen op reclame- en communicatiegebied!
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid