Commerzbank snijdt in pr-budget
De directie van de Commerzbank is van plan het internationale communicatiebudget voor 2002 te halveren. De Duitse bank wil hiermee 100…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Naast de bezuinigingen op het communicatiebudget gaat de bank IT projecten schrappen en staan er 3.400 banen op het spel. Waarschijnlijk zullen er tien banen verdwijnen op de afdeling communicatie, waar nu 150 mensen werken. Dennis Phillips, persvoorlichter van de Commerzbank, noemt de maatregelen een reactie op de economische conjunctuur van de laatste maanden: ‘De gehele economische situatie is nu niet erg gunstig. Duitsland heeft de laagste economische groei van alle landen in de Europese Unie.’ Daarnaast voegt hij eraan toe dat er minder noodzaak bestond om te bezuinigen op pr dan op de reclame, aangezien communicatie lagere productiekosten met zich meebrengt. (Bron: PR Week)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid