Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerzbank snijdt in pr-budget

De directie van de Commerzbank is van plan het internationale communicatiebudget voor 2002 te halveren. De Duitse bank wil hiermee 100…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast de bezuinigingen op het communicatiebudget gaat de bank IT projecten schrappen en staan er 3.400 banen op het spel. Waarschijnlijk zullen er tien banen verdwijnen op de afdeling communicatie, waar nu 150 mensen werken. Dennis Phillips, persvoorlichter van de Commerzbank, noemt de maatregelen een reactie op de economische conjunctuur van de laatste maanden: ‘De gehele economische situatie is nu niet erg gunstig. Duitsland heeft de laagste economische groei van alle landen in de Europese Unie.’ Daarnaast voegt hij eraan toe dat er minder noodzaak bestond om te bezuinigen op pr dan op de reclame, aangezien communicatie lagere productiekosten met zich meebrengt. (Bron: PR Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in